Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011

Το Facebook είναι ένα μεγάλο chat που όλοι κάνουμε Like!


Το Facebook ανακοινώνει ένα σωρό νέα χαρακτηριστικά, όπως η πρόσφατη δυνατότητα για αποστολή νέου σχολίου με το πάτημα του Enter. Είναι βολικό, είναι γρήγορο και γίνεται αυτόματα, ακριβώς όπως και το chat. Αυτό άλλωστε είναι το νόημα αλλά όχι μόνο.
Οι παρατηρητικοί θα έχουν δει ότι τα σχόλια στο Facebook εμφανίζονται πλέον αστραπιαία, με ταχύτητα που μόνο το chat μπορεί να συγκριθεί. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι κάτω από ένα post στο wall, οι φίλοι μας μπορούν να σχολιάσουν και μάλιστα να το κάνουν με τέτοιο τρόπο ώστε όλοι να βλέπουν τα σχόλια όλων σε πραγματικό χρόνο. Υπάρχει όμως μια τεράστια, μια μεγάλη διαφορά με το chat. Είναι αυτή η διαφορά που δίνει στο Facebook την δύναμη να είναι αυτό που είναι και να συνεχίζει να μεγαλώνει όσο πιο γρήγορα μπορεί.

Σε αντίθεση με το chat, τα σχόλια στο Facebook είναι πιο έξυπνα. Στα σχόλια οι χρήστες μπορούν να κάνουν Like ή ακόμα και tag το όνομα κάποιου. Είναι αυτή η επιπλέον πληροφορία που θέλει να γνωρίζει το Facebook για να προτείνει περισσότερα, εξυπνότερα και καλύτερα αποτελέσματα σε μελλοντικές αναζητήσεις φίλων και όχι μόνο. Το Facebook chat αν και εξίσου γρήγορο και βολικό όπως τα σχόλια στο Facebook, δεν μπορεί να δεχτεί την αγάπη και τα meta data που κουβαλάει το Like και το tag ενός ονόματος που εκτός από φίλος μπορεί να είναι κατάστημα, εταιρεία, όνομα ρούχων κλπ.
Είναι αυτές οι μικρές λεπτομέρειες που μαζί με την χρήση του Facebook σε κινητά και την άμεση ανταπόκριση στα posts φίλων, δίνουν στο Facebook τα σημάδια εκείνα που χρειάζεται ώστε να εμπλουτίσει το social graph με κάτι παραπάνω ενώ παράλληλα διατηρεί το προβάδισμα από το Google σε ό,τι αφορά το social graph. Αν σκεφτείτε ότι τα σχόλια του Facebook μπορούν πλέον να ενσωματωθούν και σε sites και blogs τρίτων μέσα από τα social plugins, το Facebook βρίσκεται μόλις ένα βήμα μακρυά από την ενεργοποίηση του μεγαλύτερου chat δικτύου στον κόσμο. Ενός δικτύου που θα μπορεί να κάνει Like και να δέχεται tags εντός και εκτός Facebook.

Προφανώς αυτές οι πληροφορίες θα χρησιμοποιηθούν στην διαφήμιση όπως και στις προτάσεις για νέους φίλους, νέα προφίλ εταιρειών, νέες προτάσεις για μέρη όπου οι φίλοι μας πηγαίνουν ή βρίσκονται (μέσα από το Facebook Places), ακόμα και προτάσεις για προσφορές και εκπτώσεις βασισμένες όχι απλά σε άσχετα δεδομένα αλλά σε καταστάσεις που εμείς οι ίδιοι ή οι φίλοι μας κάνουν Like. Όλα αυτά συμβαίνουν με τον πιο απλό, εύκολο και δημιουργικό τρόπο. Μέσα από τα σχόλια που πλέον λειτουργούν όπως και το chat, με το πάτημα του Enter και μόνο. Φαντάζεστε πως θα ήταν αν στο Facebook chat έπρεπε να πατάτε ένα κουμπί Chat για να στείλετε το μήνυμα κάθε φορά;
Πηγή: pestaola.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...